رازو نیاز




















Blog . Profile . Archive . Email


حرفهای از جنس دلتنگی

                                            

 
اميدم را مگير از من خدايا؛ خدايا؛ خدايا
دل تنگ مرا مشكن خدايا؛ خدايا؛ خدايا

ماندم جدا ز يار ؛
بال من شكسته


وه كه دست قضا؛ بسته بال مرا
روز و شب ز گلويم؛ ناله خيزد و بس آه


ميزنم فرياد؛ هر چه بادا باد
واي از اين طوفان؛ واي از اين بيداد آه
واي از بيداد

                          



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت10:57---19 اسفند 1389
تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد هیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
اگه کسی تو زندگیت بوده و حالا بخاطر مشکلی که برات پیش اومده تنهات گذاشته بدون اون عاشق نبوده و تو را از ته دل نخواسته به هر حال امید به آینده داشته باشید یاحق


fatemeh
ساعت10:54---19 اسفند 1389
تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد هیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
اگه کسی تو زندگیت بوده و حالا بخاطر مشکلی که برات پیش اومده تنهات گذاشته بدون اون عاشق نبوده و تو را از ته دل نخواسته به هر حال امید به آینده داشته باشید یاحق


مژگان
ساعت13:32---5 بهمن 1389
درود به شما دوست خوبم . مطالبتون رو خوندم . اول اینکه متاسفم که در جوانی دچار این سانحه شدید. ولی میخوام بگم درسته سخته اما امید به خدا رو از دست نده . بدون خدایی که تو رو آفریده همیشه و همه جا باهاته .
حرفهات خیلی بوی غم میده . درسته ...درکت میکنم ..سخته .. ولی خدا رو فراموش نکن
**********************
من تازه امروز توی این محیط وب ساختم . یه خورده باهاش مکل دارم . چون الان توی بلاگفا وب دارم . آدرسش رو نوشتم .
میخواستم اگه میشه بهم کمک کنی که امکانات این سایت رو بهتر بشناسم و بتونم بیشتر باهاش کا رکنم / البته اگه واست زحمتی نیست . راستش اسم وبت نظرم رو جلب کردم و به اولین وبی که سر زدم وب تو بود .
اگه کمکم کنی ممنون میشم
منتظرت هستم.
راستی ادرس این وب رو هم واست میزارم . دوتا مطلب گذاشتم
www.lezategonah.loxblog.com

منتظرتم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:,ساعت 13:12 توسط بایرام و سمیه| |


Power By: LoxBlog.Com